کانکس های دو طبقه
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
کانکس های دو طبقه
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخرید و فروش نرم افزار ، سرویس و محصولات اینترنتی کانکس های دو طبقه

تعداد بازدید : 245
نویسنده پیام
sandewichpanel آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضويت : 16 /7 /1398
کانکس های دو طبقه
کانکس چیست؟
کانکس ها یا سازه های پیش ساخته مزایای فراوانی نسبت به ساخت و ساز به روش سنتی دارند.کانکس ها مشکلات زیادی را اعم از امداد رسانی به افراد حادثه دیده، اسکان افرادی که خانه های خود را در اثر زلزله،سیل و یا طوفان از دست داده اند و مشکلاتی از این دست حل کرده است. کانکس ها انواع مختلفی با کاربری های متفاوت از قبیل کانکس های ویلایی،کانکس های مهندسی، کانکس های کارگاهی، کانکس های نگهبانی و....دارند.
کانکس دو طبقه:
کانکس دوطبقه به این گونه ساخته میشوند که طبقه اول کانکس دارای اسکلت تقویت شده می باشد که در چهار گوشه آن ستونهایی وجود دارد که کانکس بالایی روی آن پیچ می شود . امکان ساخت کانکس های چند طبقه نیز به همین روش امکان پذیر میباشد که چه در دو طبقه و چه در چند طبقه ابعاد کانکس ها بسته به سفارش و نیاز مشتری متغیر است . بر خلاف کانکس های دوقلو و چندقلو که نیاز به فضای بزرگ برای پیاده سازی کانکس ها است این مدل کانکس ها به دلیل اینکه طبقات عمودی بر هم سوار میشوند برای شرکت ها و اداره جاتی که فضای زیادی برای گسترش محیط دفتری و اداری خود ندارند بسیار مفید میباشد. در این نوع کانکس ها می توان به تعداد مورد نیاز اتاق، سرویس بهداشتی و آشپزخانه در طبقه اول و دوم بوجود آورد که این دو طبقه با یک راه پله ی فلزی به هم متصل می شوند.برای زیبایی کانکس ها می توان سقف آن ها را شیبدار با ورق های سفال رنگی طراحی کرد و ساخت.

مزایای کانکس های دوطبقه:
استفاده از حفاظ های آهنی برای بالا بردن امنیت سازه در طبقه بالا و پایین.
استفاده از سیستم های سرمایش ، گرمایش در قسمت زیرین سازه برای بازده بیشتر.
مجهز به اتاق خواب،سرویس بهداشتی، آبدارخانه ،حمام
قیمت کانکس دوطبقه:
به دلیل ثبات نداشتن قیمت ها در ساخت انواع کانکس و همچنین استفاده از متریال مختلف در ساخت اینگونه سازه ها نمی‌توانیم قیمت دقیقی را به شما اعلام کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتربه صفحه مربوطه در سایت بانک اطلاعات ساندویچ پانل مراجعه فرمایید.
امیدواریم به نتیجه مد نظر از خواندن این مطالب رسیده باشید از همراهی شما متشکریم



سه شنبه 16 مهر 1398 - 13:52
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ