جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

فرق اصلی میان بازاریابی و تجارت الکترونیکی در آن است که تجارت یعنی فروش با کمک افراد ،اما بازاریابی الکترونیکی یعنی فروش با کمک اطلاعات. در تجارت رایج، انعطاف پذیری بالایی وجود دارد زیرا افراد درگیر کار هستند. مشتریان می توانند، سؤال کنند و متصدیان فروش می توانند آنان را هدایت و راهنمایی کنند. در بسیاری مواقع، مشتری اصلاً نمی داند که دقیقاً چه می خواهد. همیشه گفته می شود که یک فروش بزرگ یعنی این که مشتری برای خرید یک کالای صد دلاری وارد فروشگاهی شود و سپس با صرف پانصد دلار برای پنج کالا آن فروشگاه را ترک کند.

ادامه مطلب

چرا فرزندان ارتباط میان دانش و تلاش را درک نمی کنند. چرا آنها تصور می کنند باهوش بودن یعنی رسیدن سریع به موفقیت های بزرگ، آنهم با کمترین زحمت و تلاش. براستی چرا وقتی کارها مطابق با انتظارات و پیش بینی ها پیشرفت نمی کند، آنها احساس سرخوردگی، منفی گرایی و شکست نموده و دست از تلاش برمی دارند؟ به چه دلیل، آنها تصور می کنند، موفقیت باید خیلی فوری و بدون تلاش حاصل شود.

ادامه مطلب